16 Eylül 2012 Pazar

Kurdele Nakışı Yastık


Evet, Sizlerle kurdele nakışlarımı paylaşmamın zamanının geldiğini düşünüyorum umarım beğenilerinizi kazanabilirim:)

     Bu ilk göreceğiniz yastık olacak bu benim ilk kurdele nakışım olur fakat henüz kendisini yastık haline getirmeye vakit bulamadım.

 
En kısa zaman da en aşağı da gördüğünüz ikea dan aldığım hazır yastık içini dikeceğim ama sabırsızlandım sizinle paylaşmak için :)



Çiçeklerin yakın çekimleri...



Çok ucuza almıştım bu yastık içlerini IKEA'dan pratik oluyor...
 
Kurdele Nakışı hem yapımı çok kolay olan hem çok sabır gerektirmeyen hem de yapıldığında insanın gözünü dolduran bir iş, yapmayı sevdiğim en güzel işlerden. Kurdele Nakışı dergileri aldığınız da içinde bir çok desen örneği çıkıyor. İşleyeceğiniz deseni kumaşa doğrudan aktarabilirsiniz kolaylıkla...
Sizlere de tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.Renkler de çok hoş olmuş.Elinize sağlık.Bende çok seviyorum kurdela nakışını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok memnun oldum beğenmenize renkleri...

      Sil
  2. Model ve renk uyumu çok güzel ellerinize sağlık,bende kurdele işi yapıyorum,beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumlarınız için nefaset hanım. hemen ziyaretinize geliyorum
      Görüşmek Üzere...

      Sil